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NEW TROOP
- The Scorcher is a massive armored unit with a short range and attention span. It takes a boatload of Energy to deploy and leaves with a bang, harming everything nearby
- Available at HQ 18 (because we want something cool to unlock at each HQ level - we're getting there!)
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heißt das, dass es auch die eigenen Truppen "verletzt" ... ich lach mich schlapp ... Also blaue Statuen weg und GB hinbauen = weniger def = weniger VPs
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NEW STUFF
- New Power Base tactical note system for Task Forces
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Da ist der Spaß ja weg, wenn man vor lauter Chat den Angriffsplan nicht mehr findet.. :-9 -- an sich ganz nett
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- See information about your attacker's statues
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Raif bleibt Raid - ob nun gebuffed oder nicht - sinnlos mmn
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- Several new Power Base layouts
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Jetzt haben sich meine Krieger gerade mal an alten gewöhnt und müssen wieder alles neu lernen - Ist baer mal ne Abwechslung
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- Find new wildlife on your island
- Female villagers
- New Gunboat upgrade visuals
- New Flamethrower upgrade visuals
- New, more accurate visual effect for Boom Mine explosions
- Tap on your Submarine's dive location while it's exploring the depths
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Das ist mir sowas von wurscht - Es sei denn ich darf die "female Villagers" in Strapse und High Heels packen und hoffen, dass der Gegener davon abgelenkt ist.
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IMPROVEMENTS
- The Grenadier now throws faster and further, with a slightly increased grenade explosion radius (DPS remains the same)
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Oje.. so viel zum Thema Treffgenauigkeit - also können wir nicht nur den PVP, sondern gleich die Nachbar Insel angreifen .. lol
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- Statue boosts will pause automatically during maintenance
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OK.. das passt
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- Increased Ice Statue boost times to 10h per PP
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Sicher... noch mehr GBE über einen längeren Zeitraum..
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- Cannons, Boom Cannons and Boom Mines no longer deal double damage to Tanks, but instead deal more damage overall
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Als Tankfahrer kann ich das begrüßen
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- Tanks do more damage and train faster, but have less health
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Nett aber nicht essentiel ... Schneller fahren sollte sie mal.
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- Operation Intel costs now scale according to the size of your Task Force
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Das bringt ja mal ein bissl Bewegung ins Ranking --- die Frage ist nur WIE sich das auswirkt - In aller Regel wird immer alles teurer
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- Sabotage price reduced (initially 3, then +2 per subsequent sabotage)
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Is mir auch wurscht.. nict Notwendig
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- Better pathfinding for all troops
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hehehe... das ist bei der Montage links rum recht hilfreich ... :))
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- Gunboat ability grid when attacking is now pixel precise
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Was heißt das genau???
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- Recommended Task Forces now tell you why they're being recommended to you
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Da kann ich mir dann ein Eis für kaufen???
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CHANGES
- Matchmaking for 600 VPs and upwards has been changed (tap here for more info)
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Nicht neu aber dennoch Sei?6%
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- PvP loot bonus is no longer determined by the strength of your opponent's defenses, only their total XP matters
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Das war mal so?? Ich dachte es ging immer nur nach den XP/VP?
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- Added bonus to loot when attacking high VP players
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Auch wieder eine Auslegungssache.. was ist ein Highleel Player?
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- Dr. Terror's visiting hours have changed (tap here for more info)
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Wir in Austria schauen eh durch die Röhre..
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YOUR FEEDBACK
- If you leave a Task Force at any point during an Operation, you won't receive the OP reward, even if you re-join before the Operation finishes
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OK... Ändert nix an den Jumper, aber nicht mehr so lukrativ..
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- Officers can only kick a Task Force Member every 20 minutes
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ROFL... es gib echt welche, die das öfter gemacht haben?
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- You can join 10 Task Forces per day
- Landing Craft colors improved
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Mir auch wurscht...
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BUGSPLAT
- Turrets no longer rotate all day long
- Friends list will show the correct VPs for your friends
- Sabotage button greys out when a sabotage is happening
- Attacking within the '4 minute next invasion window' won't reset the timer back to 4 minutes anymore
- Bouncing Dr. Terror base visual glitch removed
- Changed the Grenadier's movement speed text from moderate to slow (no change to his in-game movement speed)
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So was von Schnuppe...
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- You can no longer leave 1-3 NPC bases on your map to 'game' the PvP base spawns (a fully empty map always gives the best chance of new invasions, as originally intended)
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Dumm.. aber absehbare Korrektur.
Alles in allem mal wieder ein Update, dass die Probleme nicht löst, aber User Lösungen (1-3 npc) mal wieder eliminiert .... zum Seegen des regen Dia Kaufs...
Mal abwarten... ich daddel so vor mich rum und habe Spaß in meiner TF....auch ohne Update...
my 2 cents