Update ist auf dem Weg

  • #1

    Die Server sind derzeit offline :)


    Update: "Attack of the Co-op"


    May the Force Points be with you!




    Big Stuff:
    - Task Forces have arrived!!!
    - Find out everything you need to know about Task Forces here: http://forum.supercell.net/showthrea...=1#post3049437


    Cool UI Stuff:
    - The #1 player's gold badge gets better with age!
    - The longer you hold the top spot, the cooler your badge will become
    - Tap a player's "gold badge" to see more info
    - Gunboat abilities have handy countdown timers where they land (thanks for this great suggestion, forumers!)
    - Armory usability improvements
    - Extra hint for Power Stone popover if the Sculptor hasn't been built
    - Online warning is now a less intrusive clickable icon (this appears after being online for 4 hours in a 24 hour period)
    - Enemy Activity no longer auto-opens when entering the map screen


    Neat Graphics Stuff:
    - Possibility of rain on tropical islands
    - Ash particles fall from the sky on volcanic islands


    Dr. Terror Got Buff Stuff:
    - Dr. Terror has built Shock Launchers
    - Dr. Terror now harnesses the power of Ice Statues


    Why are we doing this?
    We think Dr. Terror is too easy for a lot of high level players, who can breeze through his 20 stages in 15 minutes or less, twice a week. This gives a huge resource injection without much challenge. Dr. Terror is a worthy adversary and clearing his 20 stages should be hard.


    Economy Stuff:
    - Treasure chests don't spawn as often
    - Dive Locations spawn more often
    - Even faster invasion rate when the map has fewer opponents (meaning more bases to attack when your map is clear)
    - Slower invasion rate when the map has lots of opponents
    - To balance the above two points, your map won't be able to house as many total invasions at any one time (which means a less overwhelmingly full map at times)
    - Shorter build times for high level building upgrades
    - More expensive Diamond speedups (this is to balance the above point)
    - Less expensive resource purchases with Diamonds


    Other Stuff:
    - Many bug fixes and performance optimizations


    Ick freu mir .   .   .   .  8o 8o :thumbup: :thumbup:

  • #4

    JIIIIIIIHAAAAAAA!!


    BANZAIIIIII!




    Ich bin am DOWNLOADEN Juhuuuuu. Jetzt bloss nichts verkackeiern! Ich mache mal noch gar nichts.. denn ich kenne mich.. im Eifer alles gleich zu verdödeln.. :D


    Und ich arme Sau kann heute da nicht viel reinschauen.. da wir in der Vollstresswoche sind.. ;( Snief.. muss warten bis heute Abend. Passt aber.. denn bis dann ist sicher schon viel Dreck von der Scheibe geputzt und ich kann wieder sehen was draussen los ist.. :D

    Einmal editiert, zuletzt von Waldhoniger ()

  • #9

    Die Hälfte find ich richtig beschissen:
    - Terror Events schwerer: Ich fand es gut, dass es schnell ging. Ich denke, die meisten haben ein RL.
    - Countdown Timer: Irgendwie nehmen die dem Spiel etwas, aber ich muss zugeben, das ist sehr subjektiv.
    - Treasure Chest: Klar, noch weniger bitte! Max. 1 pro Tag?


    Der Grund fast aufzuhören:
    Das veränderte Spawnverhalten. Ich spiele exakt nach dem alten Prinzip, wie soll man sich nun Gegner aufsparen? Ich habe so gut wie immer an Terror Tagen eine volle Map angespart, um diese dann in einem Durchgang zu leeren. Bah, nervt mich ja schon am morgen! Mal abwarten, aber es ist auch nicht alles gut was SC da macht.

  • #10

    Grr ich muss noch warten. :D können wohl nicht alle downloaden zugleich

    [align=center]It is what it is


    GB
    40% + 17% + 17% + 17% + 17%
    TS
    31% + 12%
    TP
    33%
    KSC
    71%
    RB
    43%

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